Sofiashundar

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Sofia Nyberg - 17 januari 2013 23:10

Nu är det redan 5 veckor sedan lycka opererades! Det går galet fort! På måndag är det dags för återbesök och förhoppningsvis op av nästa ben på tisdag! Jag hoppas det går lika smidigt som det första! Det är jobbigt med att ha en hund som ska rehabiliteras och det tar tid! Folk säger "vaddådå, hon får ju bara gå en kvart 4 ggr om dagen!" Mmmm, MEN, sen ska hon kylas rörelsetränas osv så varje "promenad" tar runt 50 minuter. Och speciellt när man har två, för Doris får ju tyvärr backa lite nu, jag hinner inte med henne som jag skulle vilja och det känns förjävligt :(( jag är ju själv då hussen jobbar borta många dagar i sträck och hur mkt jag än önskar så kan jag inte klona mig!Fast ja, vi har ju valt detta för vi ville ge det en chans så man ska inte klaga, men det var långt mer påfrestande än vad man tänkte från början. Det låter kanske inte så mkt, det tyckte ine jag heller innan jag var i sitsen! Men man ska ju hinna med skola, sig själv hushåll osv också. Men men nog klagat! Det är så värt att se hennes framsteg och hur man ser att hon redan mår bättre!! Höger spökar för henne, men vänstern ser jättefin ut redan :) älskade skrutthund, jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart är fri från smärta!Imorgon är det trask igen, och jag ska passa på att gå en extra långis med Doris då husse äntligen är ledig!

Presentation


En blogg om labradoren Doris och rottweilern Lycka - följ med dem på träning och äventyr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards