Sofiashundar

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Sofia Nyberg - 24 februari 2013 11:37

När klockan ringde i morse så hade jag lite otur när jag tänkte ;) Tänkte, men vad sjutton låter den för, larmet ska ju inte låta sådär högt! Bäst jag ställer om till vanliga larmet... Ehh, ja, frågan är hur jag tänkte då? Så istället för att kliva upp vid sju så blev det halv nio! Men det gick ju bra det med, Lycka sov och snusade så gott i sin bur. Hon sover ju så länge en annan sover, men vi går upp i tid även lediga dagar nu så promenaderna blir mer jämnfördelade över dygnet.


Nåväl ut på morgonlufs och vi tog en annan väg än vi gjort på ett tag. Då går man förbi en lekplats som är nyrustad, den har flera roliga saker och bland annat speglar. Lycka såg sig själv i en av dem och vilket vrål hon la av först! Hahaha, det var mig en riktig fuuuuling till hund sa hon! Sen när den gjorde likadant så blev hon frustrerad och började pipa och göra lekinviter. Hahahaha, 4 år gammal tjej   Jag tror vi väckte halva grannskapet och en tant stod och tittade på oss genom fönstret. Måste ju se lite kul ut med en hund som växlar mellan skälla och att göra lekinviter och en matte som skrattar så hon nästan kissar på sig   


Nu ligger hon här brevid mig i soffan, hon agerar plugsällskap! Nu ska bara matten ta sig i kragen och börja också!

   

Presentation


En blogg om labradoren Doris och rottweilern Lycka - följ med dem på träning och äventyr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards