Sofiashundar

Alla inlägg under december 2013

Av Sofia Nyberg - 31 december 2013 18:50


2013 är ett år som vi nu gärna lämnar och ser fram emot ett friskt och roligt 2014!




Hundmässigt har det inte varit ett så kul år, eller ja, både och - det har varit ett rent helvete stundtals och jag har nog aldrig gråtit så mycket och varit så orolig som detta år. Men glädjen över att Lycka faktiskt finns kvar hos oss och mår bra, ja den slår ju allt! Men vi hade gärna varit utan tre operationen, seninflammationen, parasiter och kisseristruligheter!



Vi har lärt oss att man i motgångar ser vilka som bryr sig på riktigt, vilket har varit tufft, men ja, hellre att veta än att vara invaggad i någon falsk föreställning...


För min del började året tufft men sista augusti fick jag jobb som som hunddagisfröken som jag trivs så otroligt bra med! Jag kan ha mina egna hundar med mig och jag längtar efter att få gå till jobbet - vilken grej va! :D




Jag har inga direkta löften inför 2014 men förhoppningen är att vi ska träna massor, både hundarna och jag och så egenträning för mig och så kanske en o annan tävling för Doran och om Lycka är fräsch kanske vi också vågar oss ut. Men främst - vi ska ha roligt, hålla oss friska och njuta av livet!






Några bilder från dagens spår och uppletande vilket gick fantastiskt bra!

                             

Gott nytt år med HOPP om lycka och välgång! 

Av Sofia Nyberg - 24 december 2013 21:59

God jul önskar Doris och Lycka med flock!

 

Presentation


En blogg om labradoren Doris och rottweilern Lycka - följ med dem på träning och äventyr

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards